Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ninAtkA | użytkownik

imię i nazwiskopsychoBitch adresPiekuo. pod Kielcami. no i stolyca . zarejestrowany27.10.2004 @18:01:15 ostatnio na stronie13.07.2010 @22:00:16

tworczosc a
sztuka r
przeszłość c
cywilizacje h
kultura e
człowiek o
ciało l
industrial o
Oszouom* g
taniec-teatr i
kopanie rowów a
.

-------------------------------------------
siostrobliźniaczka ------- http://kimya.digart.pl/
-------------------------------------------
.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3112922
digarty16 komentarze541 posty na forum3

komputer / sprzęt
wszystko i nic.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kattya    28.10.2007 @11:58:51
heyko ja mam na składzie płytke lead into gold jeżeli jesteś jeszcze zainteresowana
http://pl.youtube.com/watch?v=8QwBozliMYw mogę ci jakos przesłać pozdro.
ostatnio edytowane: 2007-10-28 12:02:48
~Indecorum    25.10.2007 @17:50:11
_______
http://niemodnie.pl niemodnie.pl
http://www.facebook.com/niemodnie facebook fanpage !
~JQb    04.04.2007 @19:40:36
wielkie gracjas mam nadzieje że "włodek" się odezwie:d
~Ithidin    02.04.2007 @10:09:59
a gdybys tak najlatwiej jak mozna napisala...o co chodzi?
~JQb    30.03.2007 @23:42:06
własnie wrociłem z wystawy dyplomów z plastyka w BWA zachaczajac po drodze o TUNEL. na wystawie nie było nic ciekawego. tak naprawde byla pretekstem do spotkania(zajebistego, nadal szumi:D) a ogolnie to poniekąd po moim tutejszym folio widać. masz jakiś kontakt z kamilem? widziałem coprawda jego siostre ale zapomniałem zapytaś... :D
~JQb    23.03.2007 @21:35:25
co tam porabiasz?
~ravenchild    26.02.2007 @22:43:30
NIN oo taaak i TooL jeszcze pzdr.
~dictumacerbum    08.02.2007 @22:46:18
och nie ma za co, a pamiętałem za to Ty nei pamietałaś oj Ty niedobrahehehe:P Pozdrawiam serdecznie
_______
...
~dictumacerbum    07.02.2007 @07:48:02
ŻYCZĘ CI NATI WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO
_______
...
~Assaroth    10.01.2007 @19:07:06
a tu dalej nic ;P ;]
_______
świnia świni dupe ślini
^monikalaskowska    29.12.2006 @11:33:07
Dziękuję za komentarz
'michalrebilas    26.12.2006 @09:31:07
_______

http://www.alexgrey.com
__av___
~deenaturat    09.12.2006 @16:50:06
jodly? ale gafa<spalony_ze_wstydu> ale troche przypominaja swierki z tej perspektywy pozdrawiam
_______
Pantarejs

~Pasierbo    28.11.2006 @20:26:34
dzieki
_______
.||||
~kattya    28.11.2006 @11:10:26
witam, niestety ani tego ściagnac ani kupićpozdrawiam.
~kattya    24.11.2006 @17:33:29
~kattya    24.11.2006 @17:32:14
hey witam masz może gdzies na składzie taka kapelkę Lead into gold???zależy mi strasznie coby ja mieć.pozdrawiam.
~SAPEROUS    23.11.2006 @23:34:35
hum hum
~Assaroth    11.11.2006 @23:58:25
No wlasnie to nic nierobienie znowu zamienilo sie na siedzenie caly dzien przed kompem :/ niestety czasami trzeba sie poswiecic a w jakim teledysku zagralas ? :> gdzie go mozna zobaczyc ? ;> no wlasnie ty sie ucz... bo studia to nie zabawa... tu trzeba ciezko pracowac !! ;DDDD ok ide cos ogladnac i moze pojde juz spac dzisiaj urwe tylko kawalek nocki
_______
świnia świni dupe ślini
~Assaroth    11.11.2006 @13:57:18
Mowisz ze siedzisz w domku ;> 2-3 dni w domu.. tyle moze bede na swieta ;P hehe bo wiesz magisterkow to trzeba sobie wytresowac ;] ja sie zastanawiam czy ostatnio troche nie przesadzam ;D od srody mi sie zaczynaja koloski... bleh... bedzie sobie trzeba co nieco przypomniec wczoraj wkoncu wybieralem specjalizacje... ktroa zaczyna sie od nastepnego semestru... czyli od wtedy mam juz wyjebane na wszystko ;] bo glowni wykladowcy i prowadzacy z tej specjalizacji to moi pracodawcy ;> wiec przedemna jeszcze tylko jedna ciezsza sesja a pozniej (odpukac) z gorki dzisiaj czas na lezenie caly dzien... nikogo nie ma na mieszkaniu ... a wszystko pewnie pozamykane przez jakies badziewne swieto ;P nawet flage wywiesilismy :D
_______
świnia świni dupe ślini
~Assaroth    09.11.2006 @17:38:45
hmmm mowisz ze cie rodzice wydziedziczaja bo ich nie odwiedziasz ;> no ja ostatni raz bylem w domu... hmmmm w momencie przylotu do Polski ;] i poki co nie zapoiwada sie zaden wyjazd ale oni juz do tego przywykli... wkoncu odczego sa telefony ;P co do mojej pracy... powiem tyle ze siedze caly czas przed kompem ... i boje sie ze zaniedlugo wyplyna mi oczy teraz mam chwile przerwy wiec staram sie odpoczywac... bo przeciez kolosy na uczelni to niewielki problem prawda ? ;] poprzedni semestr zaliczylem bez poprawki to teraz moge sobie na jakas pozowlic ;P teraz wlasnie wrocilem z uczelni i nic mi sie nie chce... jestem glodny ale nie chce mi sie nic robic... jest zimno i ciemno... bleeh :/ nic tylko zwinac sie w kocyk i lezec
_______
świnia świni dupe ślini
~earlan    09.11.2006 @11:32:08
nie traktyje cie jak smiecia. nikogo nie traktuje jak smiecia, ani cie nie szufladkuje. wypowiedziałem sie wyłacznie na temat jedenj pracy, poniewaz moim zdaniem jest wyjatkowo odrazajaca. ale reszta twoich prac nie jest taka zła. tzn. nie robia na mnie specjalnego wrazenia, sa dla mnie po prostu przecietne i dlatego o nich nie pisałem
~earlan    08.11.2006 @23:06:47
ja jestem raczej grafikiem i nie umiem malowac, ale to nie znaczy ze sie na tym nie znam. moja sistra ma swietne prace malarskie to jej strona: http://www.stage_creator.republika.pl i jest tez tu jako "augusta". a poza tym, to wiem ze nie czujesz sie jako tworca dla szarych mas, ale własnie dlatego jestes smieszna, bo nia jestes i nawet tego nie widzisz, bo sie na tym nie znasz. to załosne
~earlan    08.11.2006 @22:35:23
nie no nie chwal się dziewczyno procentami, to raczej upokazajace chwalic sie, ze prace podobaja sie miernym masom zygowinowych polskich internautów. owszem, ludzie wchodza na Twoja strone i ogladaja Twoje kiczowate bełty, ale wiesz, to dlatego że sa krzykliwe i przyciagaja wzrok no i podobaja sie masom, a to chyba policzek a nie komplement. nie chce mi sie tłumaczyc Ci wszystkich błedów tej pracy która zjechałem, bo jest po prsu okropna, nie znasz ise na sztuce, nie masz wyczucia, próbujesz stylizowac, cos wydumywac i wychodzi kompletny żyg, że az patrzec sie nie da. wiec zamiast wytykac Ci te błędy bo potrwa to tysiac lat, opowiem Ci pewna historie która wyjasni Ci przyczyne uwielbiania jakim Cie otaczaja internauci. oto i historia: mój kumpel jest niezamożny i musi dorabiac. a ze jest utalentowany robił troche na prawde dobrych rzeczy i próbował sprzedawac na portalu amerykanskim, bo w Ameryce dobrze sprzedaje sie sztuka. ale ludzie mało od niego kupowali. i razu pewno zupełnie dla zlewy narysował pastelkami na olbrzymim kartonie wierzowce world trade center. specjalnie zrobił to maksymalnie kiczascie i nawet sie pod tym nie podpsał bo nie mogł na to patrzec. powiedział ze przesadził i ze to wyrzuca bo mu wstyd ze sprostytułował swoje poczucie estetyki i zrobił cos takiego. ale ja mu powiedziałem zeby spróbował jednak to sprzedac, ale sie nie podpisywał. wiesz ze to sprzedał? wiesz ze natychmiast? a wiesz za ile? 50.000 dolców!!! i koniec historii. twój obrazek jest mega gówniany, jest dziełem dla tłuszczy, dla mas wyzutych z poczucia estetyki, których wychował system szkolny, i proste rodziny. a teraz wybacz, bo nie moge dłuzej na to patrzec
~jazek    08.11.2006 @22:07:41
zasluzylas, ...pa
1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt